SAŁATKA MEKSYKAŃSKA - KRÓL IMPREZ + filmik

4 lis 2015
data:post.title
Dzisiaj podam przepis na ta pyszną sałatkę znaną od lat, jest niezastąpiona na przyjęciach i nie tylko. Bardzo syta i efektowna. Chipsy nachos dodają efektu i rewelacyjny smaku, polecam.


                                                                      SKŁADNIKI :
  • 500 g mięsa mielonego 
  • 1 czerwona cebula, drobno pokrojona
  • 3 łyżki oleju
  • 3 łyżeczki koncentratu pomidorowego
  • sol, pieprz, przyprawa do mięsa do smaku
  • 1/2 główki kapusty pekińskiej lub lodowej
  • 1 słoik pieczarek konserwowych
  • 1 puszka fasolki czerwonej
  • 1 puszka kukurydzy konserwowej
  • 100 g sera żółtego, tartego
  • paczka chipsów nachos
                                                                             SOS : 
  • 3 łyżki majonezu 
  • 3 łyżki gęstej śmietany
  • 1 ząbek czosnku
  • sól, cukier do smaku
          Składniki sosu mieszamy, odkładamy na czas przygotowania sałatki. 

                                                                PRZYGOTOWANIE : 
  1. Mięso mielone podpiekamy z z przyprawami, dodajemy przeciery. Dokładnie mieszamy,odkładamy do ostygnięcia.
  2.  Kapustę, cebulę drobno kroimy. 
  3. Pieczarki odcedzamy, kroimy w talarki.
  4. Na dno przeźroczystej miski kładziemy kapustę, na to mięso mielone, fasolkę, polewamy ketchupem, następnie pieczarki, kukurydza z puszki i tarty ser. Sałatkę polewamy sosem majonezowym. Wokół miski układamy ozdobnie całe nachos, a na wierzch posypujemy resztę pokruszonych chipsów.
  5. Sałatkę dekorujemy według uznania i przechowujemy w lodówce.
  6. Smacznego !
                                    Zapraszam do obejrzenia filmiku i subskrybcji kanału ; 






5 komentarzy

  1. chętnie bym ją zjadła ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja takiej sałatki nie znałam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również robiłam ją pierwszy raz a przepis znam od dawna, ważne że wyszła pyszna :)

      Usuń
    2. Ja również robiłam ją pierwszy raz a przepis znam od dawna, ważne że wyszła pyszna :)

      Usuń